STOP THINKING, JUST LIVE

Har haft en riktigt riktigt grym dag som har spenderats med riktigt riktigt grymma människor. Började med att träffa sandra som varit borta i 10 månader. Känndes helt ärligt inte alls som om hon varit bort. Det känndes mer som om förra sommaren var igår och hösten och vintern hoppades över och här är vi igen som sandra uttryckte sig. Jag, Sandra, Matilda och Madde tog cyklarna till persans och solade och badade hela dagen. Brände mig lite fint i ansiktet och mina läppar (????). Efter ett tag kom Chrille och Kalle för lite sällskap. Sen var det bara hem och duscha och sedan ta cyklarna med matilda igen för andra gången. Denna gång skulle vi möta Maria och Jessica för fika på Kajens och annat bus. Fan vad jag älskar Kajen!

Imorgon drar jag och min älskade vän Matilda ut på nya äventyr. LIVET PÅ SOMMAREN= ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Fin bok så nu kommer istället lite bilder. Eller nej det kommer i nästa inägg måste lägga in dom först hehe.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0