home sweet home


Hemma efter min fjärde visit på Kreta, min femte i Grekland. Kan bara konstatera att jag älskar landet, jag älskar värmen och att termometern överskred 40 grader hela veckan. Jag älskar människorna och jag älskar maten. Jag älskar Grekland och jag ska besöka morfars Thessaloniki.

Men nu är jag nyvaken och död då man hamnade i sängen kl 6 imorse men jag känner mig som ett barn som ska börja skolanm för första gången när jag klockan 12 ska möta upp världens bästa klass för lunch innan vi sätter våra fötter på rudbeck efter vårt allra sista sommarlov och börjar vårt sista år på gymnasiet. Jag vet hur rudbeck fungerar så om två veckor när plugget är igång kommer jag vilja spy och dö men hey jag är heltaggad!

Nu väntar bloggkoll och 280 olästa blogginlägg...


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0