THERE ARE SO MANY BEAUTIFUL REASONS TO BE HAPPY

250300_192820034109005_100001430296034_527085_1653304_n_large
Hade en as trevlig kväll igår hemma hos lovisa med mina bröder. Kan inte minnas hur många gånger ja la av ett asgarv så tårarna rann. Dom är bäst helt enkelt. Verkligen bäst och jag älskar dom alla till max. Världens finaste vänner och det menar jag, ett sista år i skolan med dessa och att ta studenten med dessa kommer få mig till världens lyckligaste men oj vad ledsen jag kommer vara över att inte längre träffa dessa människor varje dag, det som i tre år varit vår vardag även fast jag vet att vi kommer hålla ihop ändå. Men hey dags att vara lite realistiskt och leva i nuet, ett år kvar vafan!

Ikväll ska jag jobba (cass när jag skrev det kom jag åt "i" istället för "o" så det blev jibba) Ingen nyhet numera. Psykiskt instabil, for real. Och det som har hänt i norge, så jävla sjukt. Mår dåligt av det, så pass nära oss klart man medlider, så hemskt så man inte finner några ord.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0